Regulamin sklepu
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy działający za pośrednictwem witryny internetowej dostępnej pod adresem WWW.LUNETEA.PL (zwany dalej Sklepem Internetowym) jest własnością oraz zarządzany jest przez firmę wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod nazwą: Weronika Wołejnio z siedzibą pod adresem ul. Zawada - Leśna 15, 66-001 Zielona Góra, NIP: 973-107-09-07, REGON: 386006578, zwaną w dalszej części niniejszego Regulaminu Sprzedawcą.
- Kontakt ze Sprzedawcą:
- Adres: Lune Tea, Weronika Wołejnio, ul. Zawada - Leśna 15, 66-001 Zielona Góra
- Adres e-mail: kontakt@lunetea.pl
- Telefon: +48 668 202 284
- Adres: Lune Tea, Weronika Wołejnio, ul. Zawada - Leśna 15, 66-001 Zielona Góra
- Ilekroć w niniejszym Regulaminie używane będą sformułowania dotyczące zasad zawierania i wykonywania umów sprzedaży obowiązujących w Sklepie Internetowym należy je rozumieć zgodnie z definicjami poniżej:
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy;
Dostawca – firmy kurierskie, z którymi współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonania dostawy Produktów;
Formularze: zamówienia, reklamacyjne, odstąpienia od umowy – dokumenty dostępne na stronie Sklepu Internetowego służące odpowiednio składaniu Zamówienia, reklamacji, czy do odstąpienia od umowy;
Klient - każdy podmiot składający zamówienie w Sklepie Internetowym;
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego art. 222 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1145 ze zmianami);
Konto - nieodpłatna funkcja Sklepu Internetowego (usługa świadczona drogą elektroniczną), za pomocą, której Klient może założyć w Sklepie Internetowym swoje indywidualne Konto, uruchamiane na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta rejestracji w Sklepie Internetowym za pomocą własnego identyfikatora lub adresu e-mail, oraz zabezpieczone hasłem podanym przez Klienta;
Koszyk - narzędzie informatyczne umożliwiające zebranie w określonym miejscu Produktów interesujących Klienta Sklepu Internetowego;
Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu Internetowego LUNETEA.PL;
Sklep Internetowy - Sklep Internetowy Sprzedawcy działający w domenie lunetea.pl;
Sprzedawca - właściciel Sklepu Internetowego;
Produkt – produkt oferowany przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego, mogący być przedmiotem Umowy Sprzedaży;
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży zawarta na odległość, której przedmiotem są Produkty i zawierana jest pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta Sklepu Internetowego wyrażone poprzez wypełnienie Formularza Zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
§ 2. WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
- Sprzedawca udostępnia platformę transakcyjną, w ramach której możliwe jest :
- zawieranie na odległość Umów Sprzedaży Produktów;
- założenie Konta (umieszczanie przez Klientów Sklepu Internetowego swoich danych osobowych, które służą dodatkowo do ich identyfikacji);
- kontakt ze Sprzedawcą;
- zamieszczenie oferty Sklepu Internetowego, formularzy: Zamówienia, reklamacyjnego i odstąpienia od umowy, Regulaminu.
- Dla prawidłowego złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu;
- przeglądarka internetowa w wersji nie starszej niż 2 lata, obsługująca JavaScript oraz pliki cookies;
- aktywne konto e-mail.
- Oferta Sklepu Internetowego przeznaczona jest dla:
- osób fizycznych pełnoletnich, a w przypadku nieukończenia przez Klienta 18 roku życia (ukończony co najmniej 13 rok życia), wymagana jest zgoda jego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego;
- osób prawnych lub jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej zdolnych do dokonywania czynności prawnych, które zamawiają i nabywają Produkty w Sklepie Internetowym na warunkach określonych w Regulaminie.
- Rejestracja i użytkowanie serwisu jest dobrowolne oraz bezpłatne.
- Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, na stronie internetowej WWW.LUNETEA.PL.
- W celu złożenia Zamówienia Klient może zarejestrować się w Sklepie Internetowym tj. założyć w nim Konto lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
- Warunkiem koniecznym do realizacji złożonego przez Klienta Zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza umieszczonego na stronie Sklepu Internetowego. Sprzedawca niezwłocznie po złożeniu Zamówienia potwierdza, poprzez przesłanie do Klienta wiadomości e-mail, jego otrzymanie i przyjęcie Zamówienia do realizacji, co skutkuje zawarciem Umowy Sprzedaży. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu i akceptacją Polityki Prywatności.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Zamówienia, gdy:
- podane w formularzu Zamówienia dane są niezgodne z prawdą, niedokładne, niekompletne lub nieaktualne (uniemożliwiają prawidłowe doręczenie Produktu), wprowadzające w błąd;
- Klient dopuścił się za pośrednictwem Sklepu Internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych Klientów Sklepu Internetowego.
§ 3. ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi usługami, Sklep Internetowy korzysta we własnym zakresie z zabezpieczeń systemowych i stałej pomocy informatycznej w celu zapobiegania pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Klient Sklepu Internetowego zobowiązany jest korzystać z niego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet, w szczególności :
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;
- niezakłócania funkcjonowania Sklepu Internetowego, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam);
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów.
- Czas trwania umowy na usługi elektroniczne:
- na czas oznaczony – umożliwia złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym, zawierana jest z chwilą skutecznego wypełnienia i zaakceptowania przez Klienta Formularza Zamówienia i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia;
- na czas nieoznaczony – polega na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym, zawierana jest z chwilą wypełnienia i zaakceptowania Formularza dotyczącego utworzenia konta użytkownika, do którego Klient uzyskuje dostęp po wpisaniu loginu i hasła w odpowiednich polach, a usunięte zostaje po upływie 7-dniowego okresu wypowiedzenia umowy;
- na czas przeglądania strony - zawarta z chwilą, gdy Klient wyświetli stronę internetową Sklepu Internetowego do czasu jej zamknięcia, umożliwia dostęp do oferty Sklepu Internetowego, Formularza Zamówienia, Regulaminu i Polityki prywatności.
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Sprzedawcę drogą elektroniczną (związanych z prowadzeniem Konta) mogą być składane poprzez ich przesłanie na adres Sklepu Internetowego wskazany na wstępie Regulaminu. Reklamacje będą rozpatrzone, nie później niż w terminie 14 dni od ich otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany drogą elektroniczną na wskazany podczas rejestracji adres e-mail.
§ 4. OFERTA SKLEPU INTERNETOWEGO
- Informacje o Produktach znajdujące się na stronie Sklepu Internetowego, w tym w szczególności opisy, właściwości, ceny, ogłoszenia oraz reklamy, stanowią w razie wątpliwości zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego).
- Przedmiotem transakcji są Produkty wymienione w ofercie sklepu LUNETEA.PL w chwili składania przez Klienta zamówienia. Liczba produktów w Sklepie Internetowym może różnić się od faktycznego stanu magazynowego. W przypadku, gdy zostało złożone zamówienie na Produkt, który nie został oznaczony w Sklepie Internetowym jako niedostępny, Klient zostanie powiadomiony mailowo o terminie, w jakim dany produkt będzie ponownie dostępny, oraz zostanie uzgodniony termin realizacji zamówienia. W sytuacji kiedy termin nie będzie satysfakcjonujący, Klient będzie miał prawo do anulowania zamówienia w całości lub jego części a wpłacone pieniądze zostaną zwrócone w terminie 14 dni.
- Ceny Produktów znajdujących się w Sklepie Internetowym są podane w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki oraz obowiązują w momencie składania zamówienia. Sprzedawca zwraca uwagę, że podana w Zamówieniu cena stanowi całkowitą cenę jaką Klient Sklepu Internetowego zobowiązany będzie zapłacić wraz z kosztem dostawy.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzenia i odwoływania akcji promocyjnych w Sklepie Internetowym bądź wprowadzania zmian.
§ 5. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Do realizacji Zamówienia niezbędne jest:
- wejście na stronę internetową www.lunetea.pl i dokonanie wyboru Produktu;
- dodanie przez Klienta do Koszyka w Sklepie Internetowym wybranego do kupienia Produktu;
- dokonanie wyboru z dostępnych w Sklepie Internetowym sposobu dostawy Produktu oraz metody płatności za Zamówienie;
- podanie danych niezbędnych do zrealizowania złożonego zamówienia.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku "Zamawiam" – Klient kierując się wyświetlanymi mu komunikatami może wprowadzać modyfikację danych oraz wybranego Produktu. W celu wprowadzenia zmian do Zamówienia, lub jego anulowania można też skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod nr tel. +48 668 202 284 lub wysłać wiadomość na adres mailowy: kontakt@lunetea.pl.
- Zamówienie składane w Sklepie Internetowym musi być przed realizacją w ciągu 24 godzin od złożenia potwierdzone przez Sprzedawcę. Jeżeli z winy Klienta (niekompletne dane) nie będzie możliwości potwierdzenia Zamówienia, zostaje ono anulowane w ciągu 48 godzin, a ewentualne dane osobowe w nim zawarte zostają usunięte z bazy danych Sklepu Internetowego.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Zamówienia ze względu na brak zapłaty w odpowiedniej kwocie i czasie tj. w terminie 7 dni roboczych od złożenia Zamówienia.
- Jeżeli Kupujący w ramach jednego zamówienia dokonał zakupu Produktów o różnym terminie realizacji, Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla Produktu o najdłuższym terminie.
- Czas realizacji zamówienia wynosi do trzech dni roboczych od daty Zamówienia w przypadku wyboru formy płatności za pobraniem lub od daty zaksięgowania wpłaty na konto Sprzedawcy w przypadku wyboru tej formy płatności. Sprzedawca zwraca uwagę, że termin dostarczenia Produktu do Klienta to czas realizacji + czas dostawy (kurier).
- Sprzedawca najpóźniej w momencie dostarczenia Produktu przekaże Klientowi na trwałym nośniku potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Faktura VAT zostanie doręczona w przypadku zgłoszenia żądania otrzymania faktury poprzez zaznaczenie właściwe opcji w formularzu zamówienia.
§ 6. SPOSOBY PŁATNOŚCI
Płatność za Zamówienie złożone w Sklepie Internetowym można dokonać:
- w przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, przed dostawą:
- zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy o nr: 85249000050000453056980426 (w tytule płatności należy podać numer składanego Zamówienia);
- przelewem bankowym lub kartą kredytową za pośrednictwem płatności elektronicznej realizowanej w systemie płatniczym PayU.
- w przypadku wybrania płatności przy odbiorze:
- za pobraniem, tj. gotówką Kurierowi w momencie dostarczenia Produktu do Kupującego.
§ 7. SPOSOBY I KOSZTY DOSTAWY PRODUKTÓW
- Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia Klientowi Produktu pełnowartościowego, pozbawionego wad.
- Termin realizacji Zamówienia jest podawany każdorazowo w trakcie jego składania jako przewidywalna data wysłania Produktów wchodzących w skład tegoż Zamówienia. Zazwyczaj są to 2-3 dni robocze. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć zamówiony Produkt do Klienta w terminie maksymalnie do 30 dni roboczych od złożenia Zamówienia.
- Produkty zakupione w Sklepie Internetowym wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Sprzedawca udostępnia Klientowi możliwość wyboru Dostawcy tylko tego, który jest podany jako realizujący usługi dla Sklepu Internetowego. Koszt i czas Dostawy uzależniony jest od wybranej przez Klienta metody i każdorazowo jest podawany w trakcie składania Zamówienia. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich: InPost, DPD.
- Dokonując zakupu, Klient automatycznie udziela Sprzedawcy pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z firmą kurierską realizującą odpłatną dostawę zamówionych Produktów na nadanie przesyłki w imieniu i na koszt kupującego. Kwota przekazana przez Klienta jako opłata za transport jest kwotą zwrotu opłaty przewozowej, a nie wynagrodzeniem za usługi transportowe. Pełnomocnictwo w żaden sposób nie obciąża Klienta.
- Dostawy są realizowane przez Dostawcę najczęściej w ciągu 1-2 dni od momentu nadania przesyłki na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Klient jest obowiązany przy odbiorze przesyłki sprawdzić czy podczas transportu nie została ona uszkodzona. W sytuacji kiedy doszło do jej uszkodzeń, w wyniku czego stwierdzono niekompletności Zamówienia, bądź zniszczenie Produktu/Produktów należy niezwłocznie poinformować Sprzedawcę o tym fakcie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Klient powinien w miarę możliwości sporządzić w obecności kuriera protokół reklamacyjny.
- Przy Zamówieniach powyżej 125 zł koszty dostawy do paczkomatu pokrywa Sklep Internetowy, natomiast w przypadku dostawy kurierem jest kwota 150 zł.
§ 8.PRAWO ZWROTU PRODUKTÓW
- Klient Sklepu Internetowego, który jest Konsumentem może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta), w terminie 14 dni, bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie Produktu zakupionego w Sklepie Internetowym. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Stosowne oświadczenie należy wysłać w formie pisemnej pocztą tradycyjną na adres: LUNETEA.PL, Weronika Wołejnio, 66-001 Zielona Góra, ul. Zawada - Leśna 15; lub w formie informacji przekazanej pocztą elektroniczną na adres: kontakt@lunetea.pl. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Zwrot Produktu powinien nastąpić niezwłocznie (nie później niż 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy). Konsumentowi wolno Produkt sprawdzić, przetestować jedynie w sposób, w jaki byłoby to możliwe w sklepie stacjonarnym, tj. niezbędny do stwierdzenia jego charakteru, cech. Jeżeli zwracany Produkt został użyty w stopniu wykraczającym poza to, co konieczne przy ocenie jakości Produktu w stosunku do przedstawionej oferty w Sklepie Internetowym, wówczas Konsument może zostać obciążony kosztami odszkodowania za zmniejszenie wartości Produktu (proporcjonalne do jego zużycia).
- Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi równowartość ceny zwracanego Produktu wraz z kosztami doręczenia mu tegoż Produktu do wysokości odpowiadającej najniższej opcji przesyłki dostępnej w ofercie Sklepu Internetowego.
- W przypadku odstąpienia od Umowy to Konsument ponosi bezpośredni koszt odesłania Produktu (koszt opakowania, zabezpieczenia, nadania), chyba, że strony Umowy Sprzedaży postanowią inaczej.
- Sprzedawca dokona zwrotu płatności otrzymanych od Konsumenta w 14-dniowym terminie liczonym od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jednak zastrzega sobie prawo wstrzymania płatności do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub do dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać, stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
§ 9.REKLAMACJE
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego Produktu Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego Produktu na podstawie uregulowanej w Kodeksie Cywilnym rękojmi (niezgodności produktu z umową) lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona (informacja o niej, a także o jej warunkach, będzie dostępna w opisie Produktu w Sklepie Internetowym). Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Produktów, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w ustawie z dnia z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2017 r. poz. 683 ze zm., dalej również „Ustawa o prawach konsumenta”). Jeżeli nabywcą Produktu nie jest Konsument, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 § 1 Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.).
- Korzystając z rękojmi Klient może:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny;
- przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad.
- W przypadku stwierdzenia wad fizycznych Produktu, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży przesyłając zgłoszenie reklamacyjne. W reklamacji Klient powinien podać: swoje imię i nazwisko (ewentualnie firmę), adres do korespondencji / adres e-mail, nr zamówienia, rodzaj i datę wystąpienia wady oraz zgłosić odpowiednie żądanie.
- Pismo reklamacyjne należy przesłać drogą e-mailową na adres poczty elektronicznej: kontakt@lunetea.com. lub pisemnie na adres Sprzedawcy: LUNETEA.PL, Weronika Wołejnio, 66-001 Zielona Góra, ul. Zawada - Leśna 15. Dla usprawnienia przebiegu reklamacji Klient proszony jest o załączenie kopii dowodu sprzedaży (np. paragonu lub faktury).
- Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego Produktu do Sprzedawcy, Klient jest zobowiązany do dostarczenia tego Produktu, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres LUNETEA.PL, Weronika Wołejnio, 66-001 Zielona Góra, ul. Zawada - Leśna 15.
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę telefonicznie lub mailowo.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego, Sklep Internetowy zrealizuje żądanie w rozsądnym czasie, bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, może on skorzystać m.in. z pomocy właściwych terenowo:
- Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
- stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
- miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów. Postępowanie jest bezpłatne
- internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 10. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Klienta podczas korzystania ze Sklepu Internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klienta przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera Polityka Prywatności zamieszczona w Sklepie Internetowym.
§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w szczególności związanych ze zmianami: przepisów prawa, sposobów płatności i dostaw, zakresu odpłatności lub formy świadczonych Usług Elektronicznych – w zakresie, w jakim zmiany te wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- Wszystkie informacje umieszczone na stronie Sklepu Internetowego (teksty, grafika, ilustracje, pliki video oraz pozostałe materiały) są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania bez zgody uprawnionych podmiotów.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, a także przepisy ustawy o prawach konsumenta. Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Aktualny Regulamin wchodzi w życie z dniem 04.01.2021 r. i jest publikowany na stronie internetowej Sklepu Internetowego oraz dostarczany nieodpłatnie (drogą elektroniczną) na każde żądanie Klienta Sklepu Internetowego.